Voorwaarden

Dit zijn de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op uw bestelling en de levering van onze producten aan u. Lees deze voorwaarden zorgvuldig door voordat u uw bestelling bij ons indient.

1. Informatie over ons en hoe u contact met ons kunt opnemen

1.1 Wie zijn wij. Wij zijn Winters Family Farm (t/a “Hunisya sprl”) een bedrijf geregistreerd in België. Ons hoofdkantoor is gevestigd op Dorpsstraat 21, 3790 Moelingen. Ons geregistreerd btw-nummer is BE0822884652. Onze bankrekening is BE78103070404486.

1.2 Hoe neemt u contact met ons op. U kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@blackangusbelgium.be of door ons te schrijven op bovenstaand postadres.

1.3 Hoe we contact met u kunnen opnemen. Als we contact met u moeten opnemen, doen we dat per telefoon, e-mail of per post, waarbij we de contactgegevens gebruiken die u ons hebt verstrekt bij de bestelling.

2. Ons contract met u

2.1 Hoe wij uw bestelling accepteren. Onze acceptatie van uw bestelling vindt plaats wanneer we u een e-mail sturen om deze te accepteren, waarna er een contract tussen u en ons tot stand komt.

2.2 Als we uw bestelling niet kunnen accepteren. Als we uw bestelling niet kunnen accepteren, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en zullen we u geen kosten in rekening brengen voor het product. Dit kan zijn omdat het product niet op voorraad is of omdat we een fout hebben ontdekt in de prijs of beschrijving van het product.

2.3 Uw bestelnummer. We zullen een bestelnummer aan uw bestelling toewijzen en u vertellen wat het is wanneer we uw bestelling accepteren. Het helpt ons als u ons het bestelnummer kunt doorgeven wanneer u contact met ons opneemt over uw bestelling.

3. Onze producten

3.1 Beschikbaarheid. We zullen ons inspannen om ervoor te zorgen dat de website geen technische problemen heeft en dat de getoonde producten beschikbaar zijn. Aangezien onze producten echter beperkt zijn in productieruns en op onze website worden uitgebracht in productdrops waar veel vraag naar is, kunnen we de beschikbaarheid van de website niet garanderen of dat producten op de website beschikbaar zullen zijn voor aankoop. In het geval dat uw bestelde artikelen niet beschikbaar zijn, zullen we u zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

3.2 Producten kunnen enigszins afwijken van de afbeeldingen. De afbeeldingen van de producten op onze website zijn alleen ter illustratie. Hoewel we er alles aan hebben gedaan om de kleuren en delen nauwkeurig weer te geven, kan dit op onze website afwijken. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat al onze afbeeldingen overeenkomen met het daadwerkelijke product dat u koopt, maar we kunnen niet elke keer een perfecte match garanderen.

4. Levering van de producten

4.1 De landen waarvan we bestellingen accepteren. Wij verkopen alleen aan mensen in Frankrijk, Nederland, België, UK, Duitsland en Luxemburg.

4.2 Levering. Wij verzorgen geen verzending en bezorging.

4.3 Wanneer zullen wij de producten leveren . Zodra we uw bestelling hebben verwerkt, sturen we u een e-mail om te bevestigen wanneer (datum en tijd) u uw bestelling kunt ophalen.

4.4 Ophaaldata. We sturen u zo snel als redelijkerwijs mogelijk en in ieder geval 99 dagen nadat we uw bestelling hebben bevestigd, het tijdstip waarop u de producten kunt ophalen.

4.5 Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen buiten onze controle. Als onze levering van de producten wordt vertraagd door een gebeurtenis buiten onze controle, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om u hiervan op de hoogte te stellen en zullen we stappen ondernemen om het effect van de vertraging tot een minimum te beperken. Op voorwaarde dat we dit doen, zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen veroorzaakt door het evenement, maar als er een risico op aanzienlijke vertraging bestaat, kunt u contact met ons opnemen om het contract te beëindigen en een terugbetaling te ontvangen voor alle producten waarvoor u hebt betaald maar niet hebt ontvangen.

4.6 Als u niet komt opdagen op het afgesproken tijdstip voor het ophalen . Als er niemand komt opdagen om de bestelling op te halen en niemand kan worden gecontacteerd, sturen we u een e-mail waarin we u informeren hoe u een nieuwe afhaaltijd en -datum kunt afspreken.

4.7 Als u het afhalen niet opnieuw regelt. Als u na een mislukte ophaalreservering geen nieuwe ophaaltijd en -datum afspreekt, nemen wij contact met u op voor verdere instructies over de kosten van de vertraging. Als we, ondanks onze redelijke inspanningen, niet in staat zijn om contact met u op te nemen of de incasso opnieuw te regelen, kunnen we het contract beëindigen en is artikel 8.2 van toepassing.

4.8 Wanneer u verantwoordelijk wordt voor het product. De producten zijn uw verantwoordelijkheid vanaf het moment dat u ze ophaalt op de afgesproken locatie.

4.9 Wanneer u goederen bezit. U bent eigenaar van het product zodra we de volledige betaling hebben ontvangen.

5. Prijs en betaling

5.1 Waar vindt u de prijs van het product. De prijs van het product (inclusief BTW) is gelijkaardig aan de prijs die op de bestelpagina's staat vermeld toen u uw bestelling plaatste. Dit is namelijk een richtprijs gebaseerd op een prijs per kilo. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de prijs van het aan u geadviseerde product correct is. Zie echter sectie 5.3 voor wat er gebeurt als we een fout ontdekken in de prijs van het product dat u bestelt.

5.2 Wijzigingen in het BTW-tarief zullen wij doorgeven. Als het BTW-tarief verandert tussen u besteldatum en de datum waarop we het product leveren, passen we het BTW-tarief dat u betaalt aan, tenzij u het product al volledig hebt betaald voordat de wijziging van het BTW-tarief ingaat.

5.3 Wat gebeurt er als we de verkeerde prijs hebben Het is altijd mogelijk dat, ondanks onze inspanningen, sommige van de producten die we verkopen onjuist geprijsd zijn. Als de juiste prijs van het product op uw besteldatum lager is dan onze vermelde prijs op uw besteldatum, brengen we het lagere bedrag in rekening. Als de juiste prijs van het product op uw besteldatum hoger is dan de prijs die aan u is vermeld, nemen we contact met u op voor uw instructies voordat we uw bestelling accepteren. Als we uw bestelling accepteren en verwerken waarbij een prijsfout duidelijk en onmiskenbaar is en redelijkerwijs door u had kunnen worden herkend als een verkeerde prijs, kunnen we het contract beëindigen, u alle bedragen die u hebt betaald terugbetalen en de teruggave van alle aan u verstrekte goederen eisen.

5.4 Wanneer u moet betalen en hoe u moet betalen. U dient de producten te betalen als u ze komt ophalen. Wij accepteren betaling voor bestellingen contant of via directe bankoverschrijving.

6. Uw rechten om het contract te beëindigen

6.1 Beëindiging van het contract als het door u gekochte defect of verkeerd beschreven is. Mogelijk hebt u een wettelijk recht om het contract te beëindigen (of om het product te laten vervangen).

6.2 Beëindiging van de overeenkomst vanwege iets dat wij hebben gedaan of gaan doen. Als u een contract beëindigt om een ​​reden die wordt vermeld onder (a) tot (b) hieronder, wordt het contract onmiddellijk beëindigd voor alle producten die niet zijn geleverd. De redenen zijn:

(a) we hebben u geïnformeerd over een fout in de prijs of beschrijving van het product dat u hebt besteld en u wilt niet verder gaan; En

(b) er bestaat een risico dat de levering van de producten aanzienlijk wordt vertraagd vanwege gebeurtenissen buiten onze controle.

6.3 Uitoefening van uw recht om van gedachten te veranderen . U hebt het wettelijke recht om van gedachten te veranderen en u bestelling te annuleren binnen 7 dagen na de dag waarop u de orderbevestiging hebt ontvangen. Dit kan alleen als de ophaaltijd niet in deze 7 dagen valt.

7. Retourbeleid

7.1 Retourzendingen. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, kunt u ons dit laten weten wanneer het product aan u wordt gepresenteerd. Wij zullen ons best doen om dit te regelen.

7.2 Terugbetalingen. Geen restitutie nadat u de goederen officieel bezit.

7.3 Uitwisselingen. Vanwege de versheid en beschikbaarheid van onze producten kunnen we geen voorraad aanhouden om te ruilen. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, kunt u ons retourbeleid gebruiken in overeenstemming met artikel 7.1 hierboven.

8. Uw aanvullende wettelijke recht om het contract te annuleren

8.1 Uitoefening van uw recht om van gedachten te veranderen. U hebt het wettelijke recht om van gedachten te veranderen en elke bestelling die u bij ons plaatst te annuleren binnen 7 dagen na de dag waarop u de bestelling ontvangt, in overeenstemming met dit artikel 8. Dit is een aanvullend en afzonderlijk recht op ons retourbeleid (hierboven beschreven ).

8.2 Vertel ons dat u het contract wilt beëindigen . Om het contract met ons te beëindigen, laat het ons weten door het volgende te doen:

E-mail . E-mail ons op info@blackangusbelgium.be . Geef uw naam, huisadres, details van de bestelling en, indien beschikbaar, uw telefoonnummer en e-mailadres op.

8.3 Hoe wij u zullen terugbetalen . Aangezien er vooraf niets wordt betaald, vindt er geen restitutie plaats op basis van de annulering van een bestelling.

9. Onze rechten om het contract te beëindigen

9.1 Wij kunnen het contract beëindigen als u het verbreekt. We kunnen het contract voor een product op elk moment beëindigen door u schriftelijk te schrijven als:

(a) u geen enkele betaling aan ons doet;

(b) u ons niet de benodigde contactgegevens verstrekt;

9.2 U moet ons compenseren als u het contract verbreekt. Als we het contract beëindigen in de situaties beschreven in artikel 8.1, kunnen we een redelijke vergoeding inhouden of in rekening brengen voor de nettokosten die we zullen maken als gevolg van uw contractbreuk.

10. Als er een probleem is met het product

10.1 Hoe kunt u ons op de hoogte stellen van problemen. Als er een probleem is met het product, moet dit worden gezegd voordat u officieel eigenaar van de goederen wordt.

11. Hoe we uw persoonlijke informatie kunnen gebruiken

11.1 Hoe we uw persoonlijke informatie zullen gebruiken . We zullen uw persoonlijke gegevens alleen gebruiken zoals uiteengezet in ons privacybeleid.

12. Andere belangrijke voorwaarden

12.1 Wij mogen deze overeenkomst aan iemand anders overdragen. We kunnen onze rechten en verplichtingen onder deze voorwaarden overdragen aan een andere organisatie.

12.2 U heeft onze toestemming nodig om uw rechten aan iemand anders over te dragen. U mag uw rechten of uw verplichtingen onder deze voorwaarden alleen overdragen aan een andere persoon als wij hiermee schriftelijk instemmen.

12.3 Niemand anders heeft rechten onder dit contract. Dit contract is tussen u en ons. Geen enkele andere persoon heeft het recht om de voorwaarden ervan af te dwingen.

12.4 Indien een rechter een deel van dit contract onwettig acht, blijft de rest van kracht . Elk van de secties van deze voorwaarden werkt afzonderlijk. Als een rechtbank of relevante autoriteit besluit dat een van deze onwettig is, blijven de overige secties volledig van kracht.

12.5 Zelfs als we vertraging oplopen bij het afdwingen van dit contract, kunnen we het later alsnog afdwingen. Als we er niet onmiddellijk op aandringen dat u iets doet wat u op grond van deze voorwaarden moet doen, of als we het nemen van stappen tegen u uitstellen met betrekking tot de schending van dit contract, betekent dat niet dat u die dingen niet hoeft te doen en het belet ons niet om op een later tijdstip stappen tegen u te ondernemen. Als u bijvoorbeeld een betaling mist en wij u niet achtervolgen maar wij de producten wel blijven leveren, kunnen wij alsnog van u verlangen dat u de betaling op een later tijdstip doet.

12.6 Welke wetten van toepassing zijn op dit contract en waar u gerechtelijke stappen kunt ondernemen als u een consument bent. Deze voorwaarden worden beheerst door het Belgisch recht en u kunt met betrekking tot de producten een gerechtelijke procedure aanhangig maken bij de Belgische rechtbanken.